شیشه های جلو و عقب وسیله نقلیه بخاطر مسائل امنیتی و جلوگیری از آسیب رسیدن به راننده و سرنشینها خیلی محکم و چند لایه ساخته میشن و دارای یک لایه پلاستیکی شفاف در وسط شیشه هستن و شیشه حتی وقتی در اثر تصادف یا ضربه بشکنه بهیچ عنوان فرو نمیزیزه بلکه قطعات خورد شده شیشه جسبیده بهم باقی میمونن .

شیشه های بغل (درها) اینطور نیستن و خیلی انعطاف پذیرتر ساخته شدن اما با ضربه شدید طوری میشکنن که اصطلاحا ریز ریز میشن تا جراحت کمتری به سرنشین در اثر تکه های برنده شیشه شکسته وارد بشه .

آیا میدونستید که در تصادفات شدید منجر به واژگونی که معمولا درها ضربه میخورن و باز نمیشن سرنشینان بهیچ عنوان قادر نیستن شیشه جلو یا عقب رو بشکنن و فقط باید با محکم ضربه زدن به بخشهای کناری شیشه های جانبی اونها رو خورد کنن و جونشون رو با بیرون اومدن از ماشین نجات بدن ؟!!

و آیا میدونستید که نصب انواع برچسب دودی و   روی شیشه های جانبی راننده و سرنشین بعلت جلوگیری از خورد شدن شیشه جانبی در تصادفات یا جلوگیری از خورد کردن شیشه توسط سرنشین خودرو واژگون شده ، جان سرنشینها رو به خطر میندازه ؟!!


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Tiffany کارکن مشاوره رایگان مهاجرت هارمونی باران قلب برای ِ زندگی بس است کلش رویال ایران دانلود بازی سیپ نت، ارایه خدمات مخابراتی، سیپ ترانک، کد خدماتی، شماره 5 رقمی، شماره 4 رقمی خطی بر صفحۀ آسمان وبیک